«Ο προσανατολισμός στις επιθυμίες των καταναλωτών και στις προσδοκίες των εργαζομένων αποτελεί ισχυρή προϋπόθεση για τη Βιωσιμότητα»
Τη στρατηγική της JTI διεθνώς, αλλά και στην Ελλάδα, αναφορικά με τις πρακτικές που υιοθετεί και τα βήματα που πραγματοποιεί, προκειμένου να προσαρμοστεί στις αλλαγές και να δρομολογήσει καινοτομίες σε ένα ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον, ανέλυσε η κα. Lili Zigoslu, General Manager, JTI Hellas, στο πλαίσιο ενός firechat με τη Μαρία Ακριβού, Senior Editor Fortune Greece, συμμετέχοντας στο Fortune Greece CEO Initiative.
Η κα. Lili Zigoslu εστίασε ιδιαίτερα στην επέκταση της επένδυσης της JTI στα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η πυξίδα της εταιρείας παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στους καταναλωτές.
«Η JTI αναγνωρίζει την αξία της Τεχνολογίας και της Καινοτομίας και συστήνει στον ενήλικα καταναλωτή τη δική της καλαίσθητη και τεχνολογικά άρτια πρόταση στην κατηγορία των προϊόντων μειωμένου κινδύνου, επενδύοντας περί τα 3 δις ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια, αναγνωρίζοντας ότι συνιστά μια δυναμική και διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά», επεσήμανε η γενική διευθύντρια της JTI Ελλάδας.
Μάλιστα, η κα. Zigoslu αναφέρθηκε στην πρόσφατη εκδήλωση της JTI στο Μουσείο της Ακρόπολης, όπου παρουσιάστηκε το νέο προϊόν θερμαινόμενου καπνού της εταιρείας, το οποίο υποδέχθηκε η Ελλάδα, ως μια από τις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες εισέρχεται η JTI.
Αναφορικά με την αξία που αποδίδει η JTI στους εργαζομένους της, τόνισε ότι «όπως η εταιρεία ιχνηλατεί τις τάσεις και επιθυμίες των καταναλωτών, έτσι ακριβώς εστιάζει και στους ανθρώπους της, τους οποίους αντιμετωπίζει ως ένα ουσιώδες κεφάλαιο στον δρόμο της για τη Βιωσιμότητα και την Καινοτομία».